Auckland verkennen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Melanie Wijk - WaarBenJij.nu Auckland verkennen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Melanie Wijk - WaarBenJij.nu

Auckland verkennen

Blijf op de hoogte en volg Melanie

13 Juli 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dinsdag ben ik met het placement wezen ontbijten bij een café vlakbij Au Pair Link. Het was fijn om elkaar ook is in een andere omgeving te spreken, omdat je elkaar zo beter leert kennen.

Woensdagavond ben ik met mijn huisgenootjes naar Ted2 geweest. Deze film is echt hilarisch en zeker een aanrader!

Donderdag hadden we een afscheidsdiner georganiseerd. We hadden alleen iets te veel eten gemaakt waardoor we allemaal bomvol zaten en niet eens een toetje hebben gegeten :)

Op vrijdag werd ik super leuk verrast door mijn huisgenootjes. Ze hadden namelijk een taart geregeld met 21 kaarsjes!!! Voor 's avonds hadden we de hele groep uitgenodigd in ons appartement en gelukkig paste we er allemaal in. Daarna zijn we naar Ponsonby gelopen om uit te gaan.

In het weekend heb ik wat dingen in Auckland bezocht, omdat ik nog niet zoveel van Auckland zelf heb gezien. Zaterdag ben ik met de ferry naar Devonport gegaan en heb ik deze suburb bezocht. Vroeger is dit een marine basis geweest en vanaf dit schiereiland heb je een prachtig uitzicht op de skyline van Auckland en Rangitoto Island. Verder zijn de bunkers en kanonnen nog allemaal in tact. Daarna heb ik nog heerlijk van het zonnetje genoten aan de haven, want het weer was super.

Zondag ben ik via New Market helemaal naar one tree hill gelopen. In New Market is er een super gezellige winkelstraat en heeft een hele fijne sfeer. Daar heb ik dus even gewinkeld en geluncht voordat ik doorliep. One tree hill is de grootste vulkaan van Auckland en om bij one tree hill te komen liep je eerst door het Cornwall park. Wow wat is dit mooi aangelegd en eenmaal boven op de hill had je een super mooi uitzicht over de stad. Vervolgens heb ik even boodschapjes gedaan en ben ik met de bus terug gegaan.

Aankomende week is mijn verjaardag en je 21ste verjaardag is een big deal in New Zealand dus op stage zijn ze allemaal super excited.

  • 13 Juli 2015 - 14:09

    Jose Buis:

    Klinkt weer onwijs leuk allemaal!
    21-ste verjaardag is ook hier (Nederland) een bijzondere hoor, als je weer thuis bent moet je dat nog maar lekker groots vieren.

  • 15 Juli 2015 - 21:34

    Jaap En Fré Vermeer:

    Lieve Melanie,
    Mooie verslagen, maar vandaag vooral: Van harte gefeliciteerd met jouw 21e verjaardag!

  • 15 Juli 2015 - 21:39

    Ben En Rianne:

    hoi Meilany,

    Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag!
    Maak er een bijzondere dag/feest van!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Actief sinds 19 April 2015
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 5515

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 21 Augustus 2015

New Zealand internship

Landen bezocht: