Best ice cream ever - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Melanie Wijk - WaarBenJij.nu Best ice cream ever - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Melanie Wijk - WaarBenJij.nu

Best ice cream ever

Blijf op de hoogte en volg Melanie

06 Juli 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Woensdagavond ben ik met mijn huisgenootjes naar burger fuel geweest om te vieren dat we Junk Free June hebben overleefd. En wat is een hamburger toch lekker :)

Op stage hebben we elke vrijdag een zogehete Friday Competition en betekent dat er elke vrijdag een kleine activieit wordt georganiseerd. De Friday competition van deze week stond in het teken van Zweden. We hebben zweedse gehaktballetjes gegeten, zoute haring met vodka, een kikkerdans om een paal gedaan en een estafette met eieren lopen, zaklopen en spijkerpoepen!

Op zaterdag ben ik naar de fishmarket geweest, we hadden er alleen iets meer van verwacht. Het was namelijk niet zo groot als wat we dachten, maar het was heerlijk om langs de haven te lopen en weer een totael andere kant van Auckland te zien.

's Avonds ging ik met mijn huisgenootjes een ijsje halen, en wat voor ijsje...
We moest even in de rij staan, maar tijdens het wachten kregen we warme chocolademelk en een brownie.
Toen we eenmaal aan de beurt waren mochten we alle smaken proeven en ik vond de salted caramel en hazelnut het lekkerst. Daarna werd het ijsje gemaakt en wow daar maakten ze echt werk van.
Het ijsje was all dressed up en vervolgens konden we dan aan ons ijsje beginnen, mmmmmmm..... ik heb echt nog nooit zo'n lekkere ice cream gegeten!

Zondag zijn we naar het Auckland domain gegaan en hebben we wat gevoetbald. Daarna kwamen we op het geweldige idee om te gaan midgetgolfen!

's Avonds heb ik in een stonegrill restaurant gegeten wat een beetje leek op gourmetten. Daarna zijn we nog wat drankjes gaan doen met de hele groep in een Irish bar.

Verder was het weekend niet super exciting, omdat ik volop aan mijn scriptie heb gewerkt :)

Aankomende dinsdag ga ik ontbijten met mijn collega's en het plan is om vrijdag mijn verjaardag te vieren, omdat mijn huisgenootjes er dan nog zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Actief sinds 19 April 2015
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 5495

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 21 Augustus 2015

New Zealand internship

Landen bezocht: